Till min kära mamma

Hejsan!
Det är med glädje som jag skriver mitt första inlägg som designer, som inte är ett gästinlägg, hos Nettans Scrapbooking 4 you :) 

Vi firade morsdag i söndags och jag har gjort ytterligare ett kort som kan vara ett morsdagskort eller ett kort som helt enkelt är till mamma oavsett dag på året. Jag har en förkärlek till att skapa mina kort med vit cardstock som kortbas. Till det här kortet har jag använt papper från Maja Design Vintage Summer Basics - 1946 och just nu hittar det papperet på rea :) Både motivet och texten kommer från Bildmålarna, men just dessa finns inte inne hos Nettans i dagsläget. Blommorna har jag plockat i min egna trädgård, men ni hittar många fina blommor hos Nettan.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning