Distress stain på kort

Hejsan!
Idag bloggar jag hos Nettans Scrapbooking 4 you. Just nu har Nettan rea på distress stains och för att inspirera alla kortmakare runt om i landet, så kommer nu ett enkelt kort där jag använt distress stain, black soot. Det är inte så vanligt att se dessa underbara splashar, som distress stainen åstadkommer, på kort. En läcker effekt som skapar det där lilla extra. Jag har använt vit cardstock till kortsomme och skapat direkt på den. Runt kanten har jag ritat en söm med en svart zig-penna. Jag har använt Bildmålarnas Just me - nr 5 och jag har färglagt motivet med distress markers. Även texten kommer från Bildmålarna. Blommorna och bladen harjag plockat i trädgården ;) Många stora karamar
Ha en underbar dag! Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning