Förbaskat, förbenat...

Idag bloggar jag hos Scrapptorget och visar ett kort som jag gjorde under helgens Scrap and Pearl event. Jag köpte inka gold på eventet och provade detta för första gången. En rolig produkt att jobba med och det slutade med att jag gick hem med tre burkar. Jag torrembossade en bit cardstock och använde metalltejp på den biten. Sedan färgade jag in metalltejpen med inka gold. 
Förbaskat, förbenat...Den här textstämpeln är underbar och så himla passande, för det händer faktiskt ibland att jag glömmer bort någons födelsedag. Det här är ett kort som är bra att ha på lager.
Ha en bra dag!

Kommentarer

  1. A fabulous card Malin.
    I love that combination with black/white and red colors.
    Hugs,
    Carla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning