Presentförpackning

Idag gästar jag Nettans Scrapbooking 4 you igen. Den här gången tänkte jag inspirera er till att skapa er egen presentförpackning. Så här i juletid blir man kanske bortbjuden lite nu och då, och då är det praktiskt att ha en liten presentförpackning liggandes därhemma. Jag har altrat en tändsticksask och dekorerat den och påsförslutningen så de matchar varandra. Cellofanpåsar hittar ni också hos Nettan.

Presentpåse med Mimosa

Jag har använt mig av cardstock och mönstrat papper från Bildmålarna. De små kvistarna under julblomman är utstansad med Nellie Snellen floral punch branch 1. En punch som är en favorit hos mig och som jag använder mycket till mina julalster. Stämpelmotivet kommer från Bildmålarna. Just den här har Nettan inte hemma men hon har många andra fina motiv, så ta gärna en titt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning