Ha en underbar dag!

Idag gästar jag Nettans Scrapbooking 4 you, med ett av mina kort. Jag har använt ett av Bildmålarnas nya motiv. Förvånade? Nej, inte jag heller :) Jag älskar nämligen dem sötnosarna.


När jag skapar mina kort försöker jag använda stämpeln rakt igenom kortet som en röd tråd. För det mesta ser mina kort ut så här på insidan...


...med eller utan text. Jag dekorerar sällan insidan med mönstrade papper. På kortets baksida använder jag min personliga stämpel där jag maskar in en del av stämpelmotivet...


Passa på att kila in till Nettans webbutik, hon har nämligen 20 % rabatt denna vecka.

Kommentarer

  1. Åh så gulligt kort Malin! Och kul att få följa med och se insidan och baksidan på dina kort. kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så härligt fint kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning