Hoppa

Oj vad tiden rusar iväg...tänk att det snart är ett år sedan vi var i Malung och dansade och Amanda passade på att hoppa i Grönlandsparken! Vart tar tiden vägen? Den här layouten gjorde jag i höstas men har inte hunnit med att blogga den. Den var till en utmaning på pysselträffen som Pysselhäxorna anordnade. Jag tror det var något med hexagoner...


Idag har Pysselhäxorna sin sommaravslutningsträff, så jag ska bege mig dit snart med ultralätt packning. Det jag har med mig ryms i en picknickkorg och så lite papper i en påse vid sidan om.

Kommentarer

  1. Great layout for your memories Malin, fab job.x

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg LO! Och jo, tiden flyger verkligen, precis som din kompis ser ut att göra. :) kram Lotta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning