Gratulerar på din dag

Igår visade Lotta hos Moas pyssel en videotutorial på hur hon färglägger med promarkers. Jag gillade hennes video, och satte mig ned för att försöka mig på det här med skuggor på ett liknande sätt. Jag har inte ice grey 1 hemma, så jag valde warm grey 1 istället. Får införskaffa mig ice grey till senare för jag har sett andra använda den också till skuggor.

Jag är inte någon superstjärna på färgläggning men är ändå nöjd med mina skuggor. Brukar normalt inte få till det...


Jag deltar i följande utmaningar:

Papertake Weekly: Anything goes
Bearly-Mine Challange: challange #72 Anything goes
Natalie and Amy: Challange #6 something old & something new
                           (nytt för mig är papperet och stämplarna, gammalt är doilien och bandet)

Kommentarer

  1. Ja, vad fint det blev! :) kram Lotta

    SvaraRadera
  2. ÅHH såå supefint kort, så söt stämpel och såå fint färglagt, underbara papper :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning