Julkortsutmaning #10

Då var det dags för mig att visa mitt bidrag till Scrapbutikens sista julkortsutmaning. I utmaning #10 var det bingo som gällde och för att se bingoraderna får ni klicka in till utmaningen.

Jag valde att scrappa enligt följande kombinationer:

charm/s, julsång och 3 utstansade saker
brad/s, julsång och bling
spets, julsång och glitter

Och mitt julkort blev så här...


De tre utstansade sakerna är texten och dess röda ram, som båda är utstansade med Nellie Snellen die, samt järneken, som är utstansad med en quickutz die. Rudolfs mule glittrar frostigt med stickles frosted lace. Blingen är de tre röda bären (pearls) i järneken. Rudolfs julkulor "blingar" också lite eftersom jag lagt på glossy accents på dem. Braden (hjärtat) sitter i mitten av min spetsrosett och ner från rosetten hänger en stjärncharm.

Kommentarer

  1. Vilket roligt kort. Gillar verkligen den sången. Blir glad av den...

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmang.

    Kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning