Tilda i julstrumpa

Just nu är jag inne i en period då jag nästan bara skapar julkort. Till detta kort har jag använt Tilda i julstrumpa...hur söt som helst! Jag har skapat med mina absoluta favoritfärger när det gäller julkort, nämligen rött, grönt och vitt.

Right now I'm in a period where I almost only creates Christmas cards. For this card I have used Tilda in Christmas stocking ... is not she too cute! I have created with my absolute favorite colors when it comes Christmas namely red, green and white.


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar:

With this card I participate in the following challenges:

Simply Magnolia: Doily and Charm
Magnolia Down Under Challanges: #167 Use your favorite colour combo!

Kommentarer

  1. Beautiful Christmascard Malin,Thanks for playing along with Simply Magnolia.

    XX Inge

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning