Julkort med snögubbe

Igår på Pysselhäxornas träff fick jag gjort två julkort och det här är det ena av dem. Jag har använt papper från Maja Design och den söta snögubbestämpeln lånade jag från min bordsgranne.

Yesterday at Pysselhäxornas crafting meeting, I made ​​two Christmas cards and this is one of them. I have used paper from Maja Design and the cute snowman stamp I borrowed from my table neighbor.


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar: 

With this card I participate in the following challenges:

Sparkles Chrismas Challange: #21 * Traditional *
Christmas Challanges {with sketches} : #45

Kommentarer

  1. Hei Malin, som et søtt julekort du har laget. Flott papir og et søtt stempel. Tusen takk du vil delta med det i vår utfordring hos CCWS. Men for å kunne vinne, burde du fjerne skissen fra bloggen din :o) Håper vi sees igjen!

    SvaraRadera
  2. AThis card is gorgeous Malin!! Thans for joining us at CCWS.
    Hugs Nicolet

    SvaraRadera
  3. what a lovely card you made, thanks for joining us at CCWS

    hugs Betina

    SvaraRadera
  4. A brilliant card!

    Thank you for sharing at Sparkles Christmas Challenges this time
    Good luck in the draw

    Shaz x

    SvaraRadera
  5. Great card, what a cute image!

    Thank you for sharing with us at Sparkle's Christmas, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvaraRadera
  6. What an adorable little snowman you have there! Too cute! I like all the layers of paper you've used.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning