Korvlös grillpinne

Jag hittade en färgutmaning med twist hos Scraphuset, som jag tyckte lät som en kul utmaning. På alstret ska färgerna gul, cerice och turkost finnas med. Twisten innebär att det måste finnas minst tre stjärnor och minst tre cirklar på alstret. Jag började leta bland alla grejor för att hitta det som var gult, cerice och turkost. Jag hittade turkos washi tape och stickers, gula thickers (dock inte så många bokstäver kvar) samt silkespapper i cerice. Funderade länge på vilken titel mina gula thickers kunde bildas. En 7:a fick bli ett L och ett Z fick bli ett s!

Kommentarer

  1. Rackarns vad läcker Lo!
    7:an och Z:at gjorde och stjärnan på bilden verkligen pricken över i:et! ;)
    Lycka till i tävligen! Håller tummar och tår! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Malin så snygg LO! Man blir verkligen glad av de vackra glada färgerna!

    Jag har gjort ett inlägg i min blogg som svar på din kommentar! :) Om du tycker det är lättare från mörkt till ljust ska du ju absolut fortsätta med det, men det är ju kul att testa lite nytt annars. :) kram på dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning