När olyckan är framme!

Man vet aldrig när olyckan är framme och man behöver plåster på såren...Hos Skrotboken har vi just nu arbetat med temat "krya på dig" och skapat alster med associationer på just detta tema...På min senaste scrapträff skar jag mig på skalpellen och blev i behov av ett plåster...Hade jag något? Nej, så klart inte! Men från och med nu kommer jag aldrig att vara utan ett plåster i scrapväskan...
Jag har kletat och kladdat med färg, stämplat och använt bitar från en tidningsartikel. Till detta tema skulle vi använda oss av sjukvårdsrelaterade produkter på alstret och längst upp till höger har jag använt ett plåster. Jag har även använt två bitar kirurgtejp som jag stämplat "När olyckan är framme!" på.
Skutta in till Skrotboken för en titt på fler Krya på dig alster...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning