Pysselhäxor hos Brunkullan

Igår hade Pysselhäxorna sin medlemsträff på Brunkullan. En riktigt trevlig dag med mycket prat, skratt och pyssel. Berit hade ordnat med några utmaningar och tre utlottningspriser till varje utmaning. Senare på kvällen kom hon med en snabbutmaning på en timme. Vi skulle scrappa "idag". Fri tolkning. Till denna utmaning fanns det två utlottningspriser. Jag hade turen med mig igår och gick hem med två priser :)

Den här layouten gjorde jag till dagens skissutmaning:Denna layout gjorde jag till snabbutmaningen.Gjorde även en layout till Magdas scrapfeber, men den är inte godkänd till tävlingen eftersom notpapper räknas som mönstrat papper. De är stenhårda! Absolut inget färdigt mönstrat får finnas med, inte ens stickers! Jag får göra om och göra rätt :)

Kommentarer

  1. Bara lilla jag igen ;) Gillar skarpt den översta layouten, enkel men sååå fin. Tack för svaret om blomman, blötte du dem sen och knölade ihop dem eller?

    SvaraRadera
  2. Mäh! Räknas notpapper som mönstrat?! Nåja, bara att gilla läget och scrappa på nytt;-)

    SvaraRadera
  3. Tack för igår, jätte trevligt. /kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning