Sommarhälsning

Pysselmyran har denna vecka en skissutmaning, där det är tillåtet att skapa något valfritt med skissen som inspirationskälla. Utmaningen håller på fram till och med fredagen den 25 juni. Klicka på bilden för att komma till deras utmaning.
Jag har gjort ett kort med en sommarhälsning som jag ska skicka till en av mina kollegor. Blommorna och bladen på kortet är från en pelargon som har stått på kollegans altan. Hon skulle kasta den blomman och jag tog tacksamt emot den. En scrappare behöver alltid lite blommor och blad på sina alster.
Insidan är sparsamt dekorerad med enbart en söt liten nyckelpiga från Vilda Stamps samt en fjäril med glaze på, utstansad med en mina favoritstansar.

Kommentarer

  1. Snyggt! Kul att du redan har hunnit med att skapa utifrån vår utmaning!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning